1403-07-30 08:41
36
0
91814
با حضور وبیناری وزیر ورزش؛

طرح ملی «ورزش و مردم» رونمایی می‌شود

معاون توسعه ورزش همگانی و روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از رونمایی طرح ملی ورزش و مردم خبر داد و گفت: این برنامه امروز با حضور وبیناری وزیر ورزش و جوانان رونمایی می‌شود.

ساسان معین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تشریح برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی در سطح استان اظهار کرد: در سراسر استان برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی و اجرا شد، همایش ورزش صبحگاهی با حضور مردم و مسئولان در سالن ورزشی آزادی گرگان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه پیاده‌روی خانوادگی در شهرها و روستاهای استان افزود: این برنامه تا پایان هفته ادامه دارد، هدف ما توجه و تقویت سلامت مردم است.

معاون توسعه ورزش همگانی و روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: جشنواره ورزش روستایی، بازی‌های بومی محلی، آوا و موسیقی‌های آئینی و غذای سنتی در اکثر شهرها و روستاهای استان را در این هفته خواهیم داشت.

معین با اشاره به رونمایی طرح ملی ورزش و مردم خبر داد و گفت: این برنامه امروز ساعت ۹ صبح با حضور وبیناری وزیر ورزش و جوانان رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: فردا سه‌شنبه اول آبان افتتاح متمرکز ۲۵ خانه ورزش روستایی را با عنوان کاوران سید مقاومت و رزمایش جهادگران فاطمی در مجموعه ورزشی ازادی گرگان داریم.

معین از برگزاری جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش با حضور استاندار گلستان در روز سه شنبه خبر داد و گفت: در این جلسه مشکلات و مطالبات مطرح و امیدواریم نتایج و خروجی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.